lördag 19 juni 2010

Dag - ingen aning och orkar inte räkna

Jag har haft en bloggsvacka som jag tänkte göra något åt idag. Den senaste tiden har jag tänkt på att skriva här men inte kommit längre än så.
Man kan lugnt säga att den senaste veckorna varit fullbokade, det har tävlats (en felfri runda och en med ett nedslag), tränats, varit hos optikern, festat, jobbat. Har haft något varenda kväll. Men jag klagar inte, är kul att hitta på nått även om jag är lite sleten.

Igår var jag i Helsingborg och levde loppan, har precis kommit hem nästan faktiskt. Det är inte riktigt likt mig men nån gång ska man var lite wild and crazy. Var i och för sig inte mer wild and crazy än att jag missade sista tåget hem igår och gick ut på krogen istället. Så jag är lite seg nu, blandningen av rosé och belgisk öl ger eko i kroppen. Men det var gott!
Vill egentligen bara gå och lägga mig men det ska jag inte göra. Utan jag ska hoppa ur kläderna jag haft på mig lite för länge och gå ut i stallet och mocka.
Skitkul var det i alla fall, träffade Therese som jag inte sett på hur länge som helst. Det blev inte riktigt den tjejkvällen vi tänkte men det gör inget. Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Pratade mycket engelska igår och jag har verkligen blivit ringrostig. Shit vad med fel jag gör, men jag tror att jag gjorde mig förstådd ändå. Inte blev det bättre av rosé intaget heller.

Jag hittade 34 nya Glee låtar i veckan och lyssnar på dem nästan non stop nu. Jag är helt såld på Glee, börjar nästan bli rädd för mig själv.

Nä nu ska jag vidare, see you later alligator

Inga kommentarer: