söndag 20 februari 2011

söndag v.7

Vilken fest jag var på igår... det värker i hela kroppen idag och blåmärken på benen har jag. Men kul hade vi! 4 tjejer, bra musik, god mat och dryck det är allt som behövs. Som vi dansade, tur Mia bor på första våningen annars hade nog grannarna fått oväntat besök.
Jag försökte göra masken, ni vet när man ligger på mage och gör en våg med kroppen. Blev lite inspirerad när jag såg Simon Olsson göra en otrolig uppresning på isen, typ som masken, i fredagens match. Jag lyckades däremot inte...

Annars har helgen bestått av hemmafix och skidor. Längdåkarna börjar vakna till så här några dagar innan VM i Holmenkollen - trevligt. Och slalomåkarna skötte sig bra de med!
Brons till Maria PH och silver till Jens!
Hemma har sladdar byggts in, vilket känns lite konstigt nu. Att man inte behöver ta ett steg över en sladd vid köksdörren som legat där sen i december. Jaja man vänjer sig nog, om inte annat så är det snyggare så här.
Tv och radio har installerats och jag har hittat ett panic room. Eller kanske inte riktigt men ett oanvänt utrymme i väggen där jag numera ska spara kläder som jag inte är redo att slänga men som jag inte använder.
Så nu ska jag bara fixa fler plastbackar och sortera ut lite mer ur garderoben - så där är plats för nytt hahaha

Inga kommentarer: