lördag 7 maj 2011

Lördag v.18

Idag ska jag tävla!!

Det var längesen nu, tror det var i augusti eller september förra året senast. Så länge sen i alla fall att jag inte kommer ihåg exakt.

Jag kommer vara ubernervös om några timmar...

Det är hemma och jag har varit på anläggningen var dag denna veckan, tyvärr inte för att rida utan för att fixa så det ser fint ut idag när alla ryttare kommer, och så fint där är. Är stolt över min klubb och alla som hjälpt till!

Tyvärr så betyder det att jag inte hunnit förbereda mig som jag hade velat, Happy ser fortfarande ut som en hippie som precis kommit från ett dammigt Woodstock...

Tur att jag har några timmar på mig att pimpa henne, funderar på knoppar så behöver jag kanske inte rycka manen... Haha alltid den enkla vägen

Har gjort en reflektering, liniment luktar lite som pepparkaksdeg. Och där är bra akustisk på en toalett, kanske inte så populärt att sjunga till Born this way i hörlurarna kl 7 på morgonen bara. Men jag skyller bara på nervositeten idag om jag gör nått lustigt.

Over and out!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: