onsdag 11 april 2012

Onsdag v.15#2

Jag har blivit helt besatt...
Denna gången är det Hungerspelen som ockuperar min kropp. Och oj vad den ockuperar, tittar på trailers och filmklipp, googlar, läser artiklar och tittar på bilder... Kan inte sluta tänka på den sen jag började läsa första boken för en vecka sedan.

Jag körde inom Väla i lördags för att köpa bok två och tre. De var såklart slutsålda förutom på engelska, men då sa plånboken stopp. Så böckerna beställdes på nätet och till min stora glädje kom de med posten idag.

Filmen såg jag på bio i måndags och vill nu se den igen. Ska se om jag kan lura med mig nån på bio snart... Dvdn kommer inte förrän till sommaren så det är det enda alternativet om jag inte vill ladda ner nån dålig version från nätet - men sånt gör ju inte jag.
Sen när jag inser att nästa film inte kommer förrän i november nästa år så gör det ont i min kropp.

Har jag blivit 14år igen?
Saken är klar i alla fall att hade jag varit 15år yngre hade jag varit kär i Peeta och velat vara som Katniss. Ah vem försöker jag lura... jag behöver inte vara 15år yngre, symptomerna finns där redan. Besatt...





Nu ska jag börja läsa bok nr 2, nervositeten och nyfiken över vad som ska komma kan inte tyglas längre.


Inga kommentarer: