onsdag 8 september 2010

Onsdag v.36

Nu har det dröjt igen, jag ber om ursäkt. Livet tar helt enkelt för mycket tid. Vilket i och för sig är ganska bra, så jag klagar inte.

Sen sist har jag fyllt år, blivit en 30-taggre. Än så länge känns det helt ok, inga större krämpor även om mina knän börjar gnälla lite. Fast jag tror inte det har att göra med att jag blivit 30. Får ta och kolla upp det, vill inte gå som en 90-åring redan. Nog om det.

Jag är snart officiel golfare, har klarat 2 av 3 delprov till mitt gröna golfkort. Nu ska jag bara ut på banan och spela ihop lite poäng sen hittar ni mig på golf.se, tror det går till så i alla fall.

Till helgen ska jag fota en bunt sköna flickor, om inte vädret skiter sig. Två av dem fick stå modell förra året också och då såg några av bilderna ut så här



1 kommentar:

Utopia sa...

Jättefina foto redan då, ser fram emot att du lägger upp fler av dina fina foton. Har ni kollat upp datum att komma och hälsa på? Han tar snart studenten :)