söndag 23 januari 2011

söndag v.3

Förra veckan var det Golden Globe galan i Lalaland. Många fina klänningar, som vanligt, tänkte jag kunde visa några av mina favoriter. Den som Olivia Wilde har på sig blev jag helt kär i, tänk att få tillfälle att ha en sån fantastisk klänning på sig!


Olivia Wilde - kvällens drottning enligt mig. En riktigt riktigt snygg klänning. Hon är ju inte helt ful heller om man får säga så. Men klänningen - WOW!


Leighton Meester fick mycket kritik från annat håll men jag gillade det. Kanske för att jag gillar den typen av överdelar för tillfället. Typ sånt som farmor hade på sig.


Dianna Agron, vacker som alltid

Catherine Zeta - Jones, tror egentligen det mest är färgen jag gillar. Angelina Jolie och Mila Kunis hade också grönt på sig. Jag gillar grönt för tillfället, gillar det myyyyycket






Inga kommentarer: