lördag 26 mars 2011

Lördag v.12

Gomorron världen!

Idag har man vaknat upp till sol, fågelkvitter och tyvärr magont. Antingen så är det nått jag åt igår jag inte tålde, eller blandningen av cider, vin och öl.
Eller så är det båda delarna tillsammans med adrenalinet som pumpade när jag gick fram och pratade med mina två favoritspelare i årets upplaga av Rögle.



Viktor Lindgren, moi och Nisse Bergström

De var i spelarhörnan (som jag inte fattar varför den heter hörna för det är mer en långsida...) efter match och jag och Sara tyckte att det var lika bra att passa på, vem vet om man får en sån chans igen.
Även om jag lätt blir starstruck så stegade jag fram bland alla kids och Sara agerade fotograf.

Precis sånt jag behöver för att känna mig levande. Det låter kanske konstigt, men jag har känt mig väldigt radiostyrd de senaste veckorna.
Men så fick denna arbetsveckan ett kanonslut och helgen tas emot med öppna armar.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: