tisdag 22 mars 2011

Tisdag v.12

Gomorron världen!

Då var det åter igen dags att vakna upp och gå och jobba.
Det känns nästan som det är det enda man gör nu för tiden.
Fast snart är det vår, sen sommar och då blir det förhoppningsvis mer tid över till annat.

Jag var ute och sprang i går morse, andra måndagen i rad. Det känns bra, håller på att träna upp mig inte för beach 2011 utan ski 2012. Blev lite för trött och fick lite för mycket mjölksyra i benen i St Anton i år... Nästa år ska det bara vara ett minne blott är det tänkt.

Så här såg det förresten ut hemma hos mig i helgen. Kom på när jag borstade tänderna lör kväll att jag tvättat benskydd som skulle användas sön morgon. Då var det bara att gå in i Macgyver mode(hur stavar han sitt namn?) och bygga ett eget torkskåp. Det gjordes i duschen med förhöjd golvtemperatur. Gissa om det luktade häst där inne efter haha


Ha en bra dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: