fredag 30 september 2011

Fredag v.39#2

Förra helgen var jag i Malmö och tittade på min första 3D film, eller film och film det var en konsertfilm med Glee-gänget.
Gleek som jag är kunde jag ju inte missa denna exklusiva visning av filmen. Det var "one day and one day only" visning i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Jag såg ju konserten två gånger i sommras (jepp, är verkligen en Gleek - alltså en nörd som älskar Glee) så jag visste lite vad som väntades. Tyvärr så hade jag väl lite högre förväntningar, det skulle varit mer musik och mer bakom scenen intervjuer med skådespelarna och mindre med konsertbesökarna.

Men det var coolt att se allt i 3D, konfettin kom flygandes rakt emot en och det kändes som om man fick en slushy i ansiktet. Man kunde ju nästan ta på människorna på skärmen, hade inte jag varit så vuxen och mogen så hade jag slängt mig om halsen på Finn hahaha nä det hade jag inte.

De gjorde reklam för Happy Feet two innan, verkade jättesöt. Pingviner som dansar till Sexyback, precis min typ av underhållning.


Jag och Sara innan äventyret började. Trodde nästan jag skulle bli åksjuk men konstaterade att det var bara de där dansande pingvinerna som lurade mig...

Inga kommentarer: