onsdag 4 juli 2012

Onsdag v.27#2

Ibland blir jag bara så där förälskad i ett klädesplag som jag hittar på internet. Det uppstår kärlek vid första ögonkastet.
Oftast är jag för sent ute, som med skorna som jag fortfarande inte kan sluta att tänka på fastän det gått ett år...

För någon vecka sen satt jag och kollade runt lite som jag gör ibland och sprang på denna klänningen på Anthropologies rea. Jag kunde inte sluta tänka på den och tänkte att denna ska du allt få unna dig Ida. Jag gick in igen nån dag senare för att klicka hem den och då var den ju så klart borta. Så klart var jag för sent ute IGEN... Av en slump går jag sen in ytterliggare några dagar och då finns den i XS och nån dag senare finns en S inne och då slår jag till. Så nu är denna skönhet på väg hem till mig, den har åkt över nordsjön och anlände till Malmö igår, vilket betyder att den borde vara hos mig idag eller i morgon!!!! Überglädje!

                             

Nått mer som gör mig jätteglad är att jag nog gjort ett kap också. Gick in för att hitta en bild på klänningen som jag kunde lägga upp och ser då att den finns i lager igen och att den nu är €15 dyrare än när jag klickade hem den :)

Så nu hoppas jag bara den passar, rapport kommer

Inga kommentarer: