lördag 16 oktober 2010

Ikea

Det har ju öppnat ett nytt Ikea varuhus i Helsingborg, vilket var på tiden. Det har blivit myyyycket större och huvudet går nästan ur led när man går där.


Första gången jag var där kände jag bara, fan varför är jag inte miljonär och har ett helt hus att inreda!! Nu efter några besök (2 till) är jag lite mer sansad men har ändå hittat några saker jag gillar extra mycket.



Så här vill jag ha det på min "stora" toalett. Inte dubbla handfat men denna stilen. Är väldigt sugen på att göra om där för jag gillar inte det ryska porslinet vi har idag. Tyvärr så lite andra saker fått inhandlas som gjort att sparkontot inte tillåter en renovering av toaletten. Jag hoppas fortfarande på en lottovinst men tills den kommer så sparar jag en liten slant var månad. Så kanske nästa höst (när det kommit in nått nytt som då förtrollar mig...) kan jag köpa detta. Inte för att min ekonomi är såå dålig eller att detta är såå dyrt men där är ju alltid annat som också ska inhandlas. Dagens I-landsproblem

Man får kanske inte ta kort så här i affärer, men alla andra gör det så då gör jag det också.

Inga kommentarer: