tisdag 5 oktober 2010

Tisdag v. 40

Nu har Oktober kommit, September försvan i racerfart. Snart jul :)
Sen sist så har det hänt en del, bland annat så har vi bokat skidresa. St Anton blir det nästa år, denna gången blir det jag och 5 killar... försökte få med mig någon tös men har inte lyckats än.

Rögle har vunnit två matcher, som jag inte kunde titta på pga hoppträning och styrelsemöte. Ska dit på torsdag. Jag har fotat lite, nedan ser ni resultatet. Har köpt ett fast objektiv av min kusin som jag har testat med blandat resultat.

Vi har köpt en ny hästtransport, en som är hel och som vi får dra både med våra körkort och bil.
Brittan heter den, döpt efter Britney Spears (registreringsnr är TOX ... som i toxic...)

Idag har jag varit på Tulldag i Malmö, på börshuset eller vad det heter. Det var intressant, jag konstaterade att jag kan en hel del även om jag inte alltid tänker på det. Mycket godis slank ner och där var ganska söta servitörer, två i alla fall och två söta deltagare. Maten var god men stolarna hårda så min ända är lite träig fortfarande.

Nu blir det bilder för resten, kommer inte på mer att skriva. Mina fingrar börjar bli iskalla också. Av någon anledning blir de alltid det när jag sitter hemma vid datorn.

Au revoir!


Zelma i slutet av Augusti


Så här såg det ut i morse när jag gick upp, har bara justerat det liiite i photoshop

Zelma spanar in Happy av Andreas



Zelma i början av Oktober
Ida & Brittan, love at first sight

Inga kommentarer: