tisdag 26 oktober 2010

tisdag v.43

Högst på min önskelista just nu, förutom fred på jorden, stopp av all miljöförstöring och att ta bort alla orättvisor här i världen, finns den här jackan.
Riot II Q från Haglöfs
Jag vill ha en ny skidjacka och behöver en ny regnjacka och här har jag den!!
Tänkte slå tre flugor i en smäll, dvs ha den när jag åker skidor, spelar golf och cyklar till jobbet. Behöver då inte bli blöt nån gång och behöver inte köpa en skidjacka och en regnjacka till golfen och cyklingen och är samtidigt snygg.
Om det låter som att jag motiverar mig själv till att köpa den så stämmer det till en viss del, för den är ju inte direkt billig.
Men om man tänker på att jag haft min gamla skidjacka i över 8år och verkligen behöver en regnjacka då den jag har inte håller tätt så är denna jackan helt perfekt. Hoppas bara den är lika snygg i verkligheten och passar så bra som jag vill...

Inga kommentarer: