lördag 30 oktober 2010

Lördag v.43

Den är min!!!! Jackan!! Så glad jag är, har till och med drömt om den i natt.
Andreas var i Stockholm igår och gick och letade efter den men den fanns inte nån stans utan de lyckades lokalisera den till Kristianstad så Peter (som jobbar i Kristianstad) stack in och köpte den. Aaahh så snällt av dem. Kommer bild senare, var tvungen att testa hela min skidutstyrsel igår, förutom pjäxor, skidor och stavar. Jäklar vad snygg jag kommer att vara i backen!

Annars har jag inte så mycket att berätta, ska snart sticka till ridhuset och hjälpa till i domartornet. Det är ponnytävlingar på schemat, hoppas man inte retar upp någon ponnyförälder (alltså förälder till en ponnyryttare) för de kan vara ganska jobbiga. Antar att de lever ut sina drömmar om idrottslig framgång genom sina barn...

So long!

Inga kommentarer: