fredag 19 november 2010

Fredag v.46

Gomorron Världen
Ni tänker kanske, shit nu har hon verkligen slagit i huvudet, bloggar innan kl 06:00... Jag är ledsen om jag gör er besvikna men det har jag faktiskt inte gjort.
Tänkte bara jag skulle försöka slå två flugor i en smäll och spara lite tid. Dessutom så är jag oftast mest effektiv på morgonen.

Ska rida en häst innan jobbet idag och sen en när jag kommer hem. Ska eventuellt bort ikväll (beroende på när jag kommer till jobbet och därmed kan gå hem) och ska rida båda hästarna också så att jag får igång dem så mycket som möjligt så att jag kan göra nått så när bra ifrån mig på lördagens träning för Sandra. För äntligen så kommer Sandra igen, en av de bästa tränarna jag någonsin haft. Hon är där uppe i toppen med Johan Lundin och nästa lördag styr hon bilen mot Perstorp igen. Ska bli så kul.

På tal om träning så brukar jag ha lite morgon gympa så ofta jag hinner (är inte alltid lika pigg på morgonen som idag). Det brukar bli lite armhävningar, situps, knäböj och lite annat smått och gott. För någon dag sedan hittade jag en film på youtube om knäböj, det var något hockeygymnasium i Östersund som lagt ut dem. Jag var ju tvungen att testa.
Dessa klarade jag av galant men...
...denna inte en chans i världen. Fick stödja mig mot vägen för att lyckas. Kan alla ishockeyspelare göra sådana hära? Trodde inte de var så smidiga.
Men som den tävlingsmänniskan jag är så har jag gett mig den på att klara dessa innan året är slut, återkommer med rapport. Än så länge så görs det bara vanliga för att stärka knäna, som jag behöver efter den där dagen i St Anton för 8år sedan.
Sen en helt annan sak, hit hade jag velat åka. Fantastiskt vackert!
Det är The Fairmont Chateau i Lake Louise, Canada. oj oj oj, hoppas jag vinner på lotto nån dag
Nu ska jag äta frukost sen ge hästarna frukost.
Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Utopia sa...

Jag följer gärna med dit, ser otroligt fint ut!

Ida sa...

Ska ha det i tankarna, vi kanske ska ta det efter OS i London ;-)

Ida sa...

Ska ha det i tankarna, vi kanske ska ta det efter OS i London ;-)