måndag 29 november 2010

Jag är sjuk, har feber och jobbig hosta. Har legat hemma hela dagen och sovit.

Maria PH vann sin första världscuptävling igår, slalom i Aspen. Hon visade var skåpet skulle stå med att vara ca 60 hundradelar snabbare än tvåan.

Andra som visade var skåpet ska stå var Rögle i lördags, de krossade Malmö med 6-0 hemma. Så jävla härligt!!
Efter det blev det lite festligheter och utgång i Ängelholm, 57:an. Det var trevligt och kul att dansa och som det dansades.

Tidigare på lördagen så tränade jag med båda hästarna för Sandra Rupar, det gick jättebra. Hon är en av de bästa tränarna jag ridit för. Hoppas hon kommer snart igen.

Fick reda på nått innan idag som jag gärna hade velat åka på, Glee ska göra några konserter i England till sommaren. Fan vad coolt det hade varit, ska skriva upp det på min julklappslista.

Nu måste jag vila lite igen, over and out

Inga kommentarer: