tisdag 30 november 2010

tisdag v.48

Jag är fortfarande sjuk, vaknade med 39,1grader i morse. Har hela natten fått för mig att jag var en jättemänniska... så visst har jag feber. Tog en ipren och vips så sjönk tempen rejält men nu börjar den sakta klättra uppåt igen. Så det är snart dags med en ny pilla.

Det är helt fantastiskt väder ute, var visst 12grader kallt i morse. Nu lyser solen och det ser så fint ut i snön. Vill gå ut men blir anfådd av att bara gå ner i köket så jag får hålla mig inne idag också.
Såg i tidningen i morse att de visar kvällens Röglematch på tv10 (mot Leksand) och den har jag ju så jag missar inte nått bara för att jag är sjuk. Det blev jag glad för, inte mycket som krävs vissa dagar.

Igår så tittade jag på Stolthet och Fördom, jag älskar den filmen!! Brukar titta på den när jag är sjuk för den får mig att må bättre. "You've bewitched me, body and soul and I love, I love, I love you" aaaaa så vackert jag vill också gifta mig med Mr Darcy

Inga kommentarer: