onsdag 24 november 2010

Onsdag v.47

Idag är ingen rolig dag, jag ska på begravning och en häst i mitt stall ska flytta till de evigt gröna ängarna. Jag tröstar mig lite med att båda två var gamla och hade levt ett långt och bra liv, men det är ändå sorgligt. Det får mig att tänka på den dagen när jag kommer att vara i deras situation och det gör mig ännu mer ledsen. Usch fy vad hemskt!

Nä nu ska jag försöka att inte tänka mer på det, vilket jag vet att jag inte kommer att kunna göra utan det kommer att vara i min skalle hela dagen.

En annan sak, vi var på Ikea i söndags och fyllde bilen med saker. Det största som packades in är nu ihopmonterat också, av moi helt själv. Är ganska nöjd över det faktiskt... Äntligen har jag köpt den och bra blev det, lite fler kuddar ska bara till sen blir det helt perfekt. Det är nästan så man själv vill sova där när det blev så bra.


Nästa grej att montera är en ny maskroslampa, den mindre modellen. Men måste skarva lite sladdar och sånt först så det dröjer nog någon dag. Har inte allt hemma till att göra det.

Nu ska jag gå ut i stallet och släppa ut hästarna och säga farväl till Alisia, tårarna kommer redan... usch detta blir ingen lätt dag

Inga kommentarer: