söndag 14 november 2010

söndag v.45

Gör ett snabbt inlägg samtidigt som jag gör en snabbuppdatering av vad som hänt i världen igår. Missade tyvärr slalomen men det verkar inte ha varit nån jättebra svenskdag så det gjorde kanske inte så mycket. Idag är det dags för herrarna och det verkar mer lovande, även om jag kommer missa den också.

Det var en hektisk dag igår, det kan man lugnt säga. Jag åkte hemifrån 7:30 och kom tillbaka 19:30, tvättade Happys sår och fodrade hästarna sen åkte jag till mamma och pappa och åt middag sen somnade jag i deras soffa framför dansbandskampen... var helt slut, vet inte hur många gånger jag sprungit i trappan mellan de två våningarna i ridhuset. Vi hade problem med vårt nätverk men peppar peppar så fick jag det att funka (med hjälp av två fantastiska män på RSPro, alla hyllar Equipe men inte fan hade man fått den servicen av dem som man får av Bo och Birger på RSPro. Jag kan fortsätta att lovorda dem men det är inte intressant för er som läser här gissar jag...) Så nu är det bara att hålla tummarna att allt funkar när jag kommer dit om några minuter. Annars funkade allt smärtfritt igår vilket var skönt.

Jag tar även mitt ansvar för att sprida ut informationen om Glee, det spelas Gleemusik på tävlingarna idag också om någon undrar.

Nä nu är det dags för att fodra hästarna sen sticka,

in a while crocodile

Inga kommentarer: