måndag 19 april 2010

Dag 107

Så då var det ny vecka, vad tiden springer iväg?
Kom hem till mitt lilla hem igår vid 18-tiden. Tog Happy på en runda i skogen innan det var dags för mat. Det var skönt att komma ut och röra sig lite efter att ha suttit i bilen i 8 timmar.
Det var även skönt att sova i sin egen säng. Drömde att jag åt både påskbuffé och våfflor i natt så jag är fortfarande inte hungrig och nu är klockan 08:24.

Glömde ta på mig både mössa och cykelhjälm i morse när jag cyklade till jobbet, kom på det när jag cyklat i några minuter. Undrar vad jag tänkte på i morse som gjorde mig så tankspridd, eller jag vet ju vad jag tänkte på. Men det är inget jag skriver om här. Tankspridd gjorde det mig i alla fall. Det var lite kallt om öronen. Så klart så ser jag när jag kommer till jobbet att jag hade mitt pannband i väskan, så jag hade kunnat vara varm om öronen nu. Ja ja vad är en bal på slottet?

Nu blev jag lite hungrig och nu är klockat 09:43. Jag sitter och förbereder mig inför dagens avdelningsmöte. Blir nog ett snabbt för jag har inte hunnit ta fram så mycket info att förmedla ut.

Som ni kanske förstår så skriver jag detta efter hand för att sen publicera allt nån gång när där blir tid över. Kanske inte ska erkänna att jag skriver på bloggen på arbetstid, men har inte lagt så mycket tid på det. Jobbar mest. Saken är den att när jag väl börjar skriva går det ganska fort. Vilket kanske märkts på de långa inläggen, ibland bara sprutar orden ur mina fingrar.

Nu är det kväll och dags att gå hem, wordfilen ligger fortfarande öppen utan att nått inlägg publicerats. Men nu gör jag det innan jag stänger datorn för idag. Blev en lång dag, har huvudvärk och muskelvärk.

Eftermiddagen har varit händelserik, Rögle har kommit ut med vilka som ska träna laget nästa säsong och det är Roger Björn Kenny, RBK hahahah
Lite irriterad bara över att de inte ser hur bra min favorit hade passat in i deras nya lagbygge.

Annars har jag bara jobbat hårt, blir så när man varit borta några dagar.
Nu ska jag cykla hem, tar på mig pannbandet så jag inte fryser om öronen.

Inga kommentarer: