fredag 9 april 2010

Dag 97

Så var det en ny dag.
Ni kanske tycker jag är helt galen, som blir så påverkad av vad som ett hockeylag, som jag börjat gilla mycket den senaste säsongen, presterar.
Saken är ju den att jag varit så dum och lagt en del personliga förhoppningar i det här med att de ska spela i Elitserien, förhoppningar om en roligare och mer utvecklande framtid. Och det känns extra surt nu, när man inser att det bara var luftslott som byggdes.
Jag får lära mig att ha lite mer verklighetsförankring helt enkelt, jag är jävligt bra på att bygga luftslott. Men det är inte så enkelt att trösta sig själv med det för tillfället.
Det är bara att bryta ihop och komma tillbaka som en vis man sa en gång. Jag håller på med nedbrytningen, säger ifrån när jag är tillbaka.

Visst än är det inte kört, men sannolikheten är inte stor. Det återstår bara att se om gudarna gillar Rögle eller inte.
Det är det sista om hockey tills på söndag, det garanterar jag. Vad ska jag nu vara besatt över?

Idag blir det jobb och möte med en transportör, mer jobb och sen tjejkväll.
Imorgon ska hästarna luftas och sen ska Melker fotograferas. Har hört att han har fått en tand och att han är en jättesöt unge. Lite svårt att få en halvåring till att posera bara... Men han var lättsam sist så jag tror det går bra denna gången också.

1 kommentar:

Utopia sa...

När är det dags för min fotografering? Hoppas du får en skön helg.