lördag 3 april 2010

Dag 91

Så då har påsken startat, två ägg är ätna, lite lamm och lite sill och lite lax och mycket janson har också slunkit ner. Och en påsköl som grädde på moset.

Fullt upp som vanligt, tar en snabb paus i fixandet för att kolla nätet lite. Ska ut i skogen en runda med Happy sen blir det dags att göra sig i ordning för påskmiddag hos svärföräldrarna. Får se om det blir utgång i kväll. Eller om nått annat kiffit upptåg ligger i planerna.

Igår var det hockey, tyvärr förlorade Rögle i sudden. Fan! De skulle vunnit, inte för att de kanske var det bättre laget utan för att jag vill de ska spela i Elitserien nästa år också.
Efter det var det ett litet okomplicerat get together hos Sara i hennes nya lägenhet, Sofie, Sara och jag. Skitkul hade vi, som vi skrattade... Men som vanligt, what happens in that room stays in that room så tyvärr kan jag inte dela med mig av några detaljer.

Beställde Gleeboxen i veckan, fick den i torsdags och sträcktittade på 5 eller 6 avsnitt. I love it!!

Jag har även hitintills i påsk konstaterat att jag har inga kläder eller skor, att jag helt enkelt måste ut och shoppa. Är riktigt trött på min garderob för tillfället, funderade på att åka på hockey i trosor och bh för jag hittade inget snyggt att ha på mig. Tillsist så blev det en snygg kombination av chinos, linne och kofta - funkar alltid men man vill ju inte alltid ha samma kläder. De måste ju tvättas i bland också.

Nope nu är det dags att gå ut och göra lite nytta, so long!

2 kommentarer:

Utopia sa...

Komma och shoppa i Malmö någon dag?

Ida sa...

Ja varför inte :) Jag hör snart av mig om datum för fotografering också om du fortfarande vill