söndag 25 april 2010

Idag var det svårt att komma på något att skriva. Det är inte det att det inte hänt nått för det har det. Helgen som passerat har varit väldigt händelserik. Hoppträning för Sandra Rupar har varit den huvudsakliga sysslan både lördag och söndag. Tror jag suttit i sadeln i 6 timmar totalt denna helgen, det känns i kroppen kan jag säga. Tror knappt jag kommer att kunna gå i morgon. Bra träning har det varit i alla fall. Så bra så att man frågar sig varför hoppar och tävlar jag inte mer? Både Chippen och Happy var jätteduktiga. Jag fick lite beröm jag med.

Annars har jag varit hundvakt och tittat på Slumdog Millionaire. En riktigt bra film som jag inte förstår varför jag inte sett tidigare. Latika var riktigt snygg i slutet med jeans, linne och en lång sjal. Undrar om man måste vara indisk för att kunna bära upp det? Jag gillar även dansscenen på tågstationen i slutet.

På tal om dans och sång, det var Madonnspecial på Glee idag. Tycka vad man tycka vill om henne men bra på att göra musik är hon. Och holy crap vad bra Glee är, jag vill bara vara med och vara en elev på McKinley High.

Jag jobbade lite i eftermiddags, så här såg mitt kontor ut för dagen. Riktigt najs att kunna sitta ute.

Hästarna och Ester tyckte också det var skönt att vara ute.

Idag lagade jag middag, det blev kycklingfile i ugnen med svamp, lök och tomat. Gott gotti gott gott om jag själv får säga det.


Kommer inte ihåg om jag skrivit om det men jag var ju på Olympia i tisdags. Tog denna bilden med min mobil, faktiskt ganska bra kvalitet. Det är man inte van vid. Ska bara försöka få igång bloggen i mobilen, så blir det kanske fler inlägg med bilder.

Nu blir det så här
Ögonmasken har jag fått av Andreas och den är perfekt.
Natti natti




Inga kommentarer: