onsdag 7 april 2010

Dag 95

Idag har inte varit någon rolig dag. Har varit allmänt deppig, vill ju inte verka helt wacko men Rögles spel påverkar mig på ett sätt som jag inte trodde var möjligt. Jag känner hopp och förtvivland som aldrig förr.
Jaja jag ska inte älta om det idag, ni som läser behöver ju inte bli nedstämda.

Jag visar lite bilder från vår roadtrip i söndags istället, vi var på disco i Växjö. Riktigt riktigt kul, kanske för att Rögle vann med 7-3. Då är det kul att stå i klacken och sjunga för kung och fosterland. Det var så bra stämning så att spelarna bestämde sig (eller blev tillsagda vad vet jag) att gå ut igen på isen. Så ut kom ett svettigt gäng i underställströjor och sådana blöjbyxor de har när de spelar. Vissa såg ut att behöva lite pedikyr också...

Vet inte om jag får upp filmen här, men gör jag det så måste jag bara tillägga att det är inte jag som sjunger. Jag sjöng inte när jag filmade, för alla andras trevnad.

Min nya mobil har äntligen kommit, tog bara 8 arbetsdagar och 2 veckor. Skulle tagit 3-5 arbetsdagar, ha det i åtanke om ni ska beställa nått från telenor.se.

Har slutspelsmustach blivit det nya skägget? ung kille i 50-årigmansmustach... vart är världen på väg? Tittar på slutspelshockey i Grey's pausen.


Högra RBK som tillsammans med vänstra RBK tog över hela arenan.


Jag och Sara innan match


Dennis och Putte höll låda hela vägen till Växjö


Bil nr 1

Det blev inget med videon idag, tror den var lite för stor.

Natti natti

Inga kommentarer: