måndag 26 april 2010

Dag 114

Maria Montazami, fan vad härlig hon är... Helt klart showens stjärna. Ligger i sängen och tittar på Hollywoodfruarna.
Har tidigare tittat på Miracle Body med Aksel Lund Svindal, har inte blivit färdig att titta på det innan fastän jag spelade in det i februari...
Det var intressant, riktigt intresant måste jag säga. Fantastiskt hur de kan mäta saker i kroppen nu för tiden. Nu låter jag ju lastgammal och visst jag börjar ju komma upp i åldern, men så gammal är jag faktiskt inte. Sen att han kan vara så bra lämpad för det han gör är otroligt, nästan så man tror att han blivit framtagen och inte framavlad för att bli så bra skidåkare som möjligt. Jag kanske inte behöver tillägga att jag gillar Aksel och alpinskidåkning.

Förresten visste ni att den där slogan som Mer hade/har "för god att kolsyra" är påkommen av en tös från Perstorp. Det ni! Dagens onödiga vetande



Idag har jag kört bil till jobbet, hade kvar föräldrarnas ena bil efter att ha passat Ester. Det kändes lite konstigt, att inte vara varm och så sen till jobbet.
Ska jag köpa en ny bil så kan jag tänka mig någon av följade, hoppas att chauffören följer med.



Nu orkar jag inte mer idag, hade egentligen tänkt sova för en timme sen men så kom tvn ivägen.
Men nu stänger jag de blå för denna dagen.
Gonatt!

1 kommentar:

Sara Johannesson sa...

följer chauffören med så beställ en till mig med! ;)