måndag 29 mars 2010

Dag 86

Nu har jag äntligen gått igenom bilderna från Saalbach, inte för att de var så många för jag tror nog inte jag tagit så lite bilder på en skidsemester. Utan för att allt annat i har upptagit min tid.

Veckan i Saalbach spenderades ihop med 4 killar och det var inte bara i mitt resesällskap som det var majoritet korvar, utan den allmänna uppfattningen att det var en riktig korvvecka. Inte så många bröd på plats i Saalbach under vecka 11 if you know what I mean.
Det är kanske nått att tänka på tjejer, det finns ganska många killar på skidorter runt om i Europa…
Jag gillade i och för sig det, det fanns mycket trevligt att fästa ögonen på, fast jag var ju där för att åka skidor. Och åka skidor gjorde jag, hade så ont i kroppen vissa kvällar att jag tvivlade på att jag skulle kunna gå upp ur sängen dagen därpå. Fast när man väl kom ut i backen igen så var man som pånyttfödd.


Ett glatt gäng på väg mot Saalbach


En av årets bästa dagar hitintills, myyyyyycket snö

Glassigt


St Patrics day

Hela gänget på Ötzi bar

Musik vid revbensmiddagen


Revbensmiddag
När vi sen åkte hem från revbensmiddagen på vars en rodelkälke gick det så fort så att jag fastnade inte på bild...

Ett tillskott till sällskapet, Kulting

Inga kommentarer: