onsdag 12 maj 2010

Dag 130

Jag har varit riktigt riktigt dålig på att blogga på senaste tiden. Har sprungit i maxfart i ekorrhjulet och inte haft ork att skriva ner nått här.

De senaste två veckorna har sett ut så här: jobb, dressyrträning, i Bryssel med jobb, jobb, frisörsbesök, till veterinären med Greta, jobb, födelsedagsmiddag, sovmorgon (wow!), fixeri på ridanläggningen, födelsedagsmiddag igen, trädgårdsarbete, ridning, jobb, ridning, styrelsemöte, jobb, dressyrträning, jobb, 85-årskalas, ridning, jobb, avdelningsfest, jobb, huvud + muskelvärk, hjälpa till på tävling, köra till familia + väla, mocka, tjejfest, fylletaxi, fixa stallet, rida, hjälpa till på tävling, rida sen somnade jag.
Denna veckan har börjat lugnare med bara jobb och ridning. Igår smörjde jag min sadel också, det är nått jag kan få sån ångest för. Att jag inte sköter den bättre. Vill inte tänka på vad det skulle kosta mig att köpa en ny (mer än jag tjänar på en månad... den var inte så dyr när jag fick den för 15år sedan) Måste bli bättre på att smörja mina saker!

Förhoppningsvis ska det bli liiiite lugnare framöver. Jag håller på att lära upp en vikarie på jobbet som ska avlasta mig lite så jag inte behöver jobba över så mycket. Har varit jättesvårt att hinna med att vara både gruppledare och jobba med det dagliga. Tvivlar ofta på min kapacitet och har känt mig otillräcklig. Så jag har stora förhoppningar på att det ska bli bättre.

När jag var på tjejmys i lördags så spelade Mia Live 8 dvd:n, den ska jag köpa! Kom ihåg att jag satt och spelade in alla koncerterna på vhs och skrev ner vilka som spelade när. Undrar var de banden är idag? Har ingen vhs inkopplad längre så det kvittar ju.
Vill ni titta på nått bildskönt, kolla då in Stereophonics oj oj oj säger jag bara. Sångaren alltså.

Idag är sista arbetsdagen denna veckan, ska på begravning idag också. Svårt att veta vad man ska ha på sig, vill inte vara för fin, inte för ljus/färgglad - har jag nått sånt i gardroben? Dags och ta reda på det nu

over and out

Inga kommentarer: