lördag 22 maj 2010

Dag 140

Idag har jag suttit i domartornet på ponnytävlingarna nästan hela dagen. Det var egentligen tänkt att jag bara skulle vara där till kl 13 men min ersättare kom aldrig... Sånt kan göra mig så irriterad!! Nu hann jag aldrig rida eftersom jag skulle en snabb sväng till min kusins födelsedagskalas. Och det är den här tjejens fel... hon står inte högt i kurs hos mig för tillfället.

Hos min kusin hoppade jag studsmatta med deras tre kids i en halvtimme, skitkul. Jag vill också ha en sån! Det serverades smörgåstårta och sen visade jag mina dunderskills med att borsta barntänder och lägga pussel... Jag har lärt tvillingarna att alla pussel har kanter och att de ska kolla efter dem för att få i hop dem. Smart va? De är gulliga men jag är glad att jag kan åka hem till mitt lugna hem och lägga mig. Är inte redo för kids på länge tror jag.

Igår så var det tjejkväll hos Sara, som vanligt smiddes det stora planer. Jag är Ingegärd, eller var det Inger, typiskt att jag inte kommer ihåg. Kul var det i alla fall. Vi lyssnade även på 21 olika varianter av Tingeling. En massa saker diskuterades, precis så som tjejer gör.

Nu ska jag titta på 27 dresses och sen sova. Imorgon blir det nog en lugn dag med lite hemmaarbete. Hoppas vädret blir lika fint som idag. Har sett många som blivit kräftröda idag...

Inga kommentarer: