onsdag 3 mars 2010

Dag 61

Glömde skriva om stjärnfallet jag såg igår, av en slump vänder jag huvudet om och tittar in i skogen. Där ser jag en stor stjärna falla mellan trädtopparna. Med stor menar jag riktigt stor. Frågan är slår det man önskar sig in extra mycket när det är en extra stor stjärna som faller?

Vaknade upp med glatt humör idag, det var ett tag sen man gjorde det en arbetsdag. Gårdagens händelser och nattens drömmar gjorde susen.

Kvällens hoppträning gick kanonbra, Chippen blir bättre och bättre. Det är läääänge sen han hoppade så mycket med ryggen som han gör nu. Det har gjort susen för honom att gå mycket i den djupa snön.

Idag såg jag ut så här

Mina glasögon stylades med min nya kavaj, chinos och en vit t-shirt. En outfit jag gillade skarpt om jag får säga så själv.

Nu ska jag lägga upp lite bilder på facebook sen stänga de små blå och färdas iväg till drömmarnas värld.

3 kommentarer:

Utopia sa...

Fin outfit, helt klart!

Ida sa...

Tack!

Therese sa...

SNYGGING!!!! Klart att alla dina drömmar kan gå i uppfyllelse, det är du själv som sätter gränserna. Du måste komma hem till mig nån kväll snart, OCH det måste inte nödvändigtvis vara en helg...