lördag 27 mars 2010

Dag 83

Så då var det fredagskväll igen, fast nu är det lördag och helg på riktigt.

En jobbig dag på jobbet, har slitit mitt hår vid tillfällen men det har varit utmanande också. Förhoppningsvis löste det sig men jag har ett obesvarat samtal på jobbmobilen från 22:34 som oroar mig lite. Jaja vi får väl se i morgon, jag ringer inte upp nu.

I kväll har jag varit hos Nathalie på tjejkväll, trevligt med lite skitsnack och mat.

Imorgon var det tänkt att det skulle bli lite shopping innan hockeyn men så blir det nog inte. Fast jag har ju att göra så det är inte hela världen, kanske bra att spara lite pengar också...

Börjar känna mig lite risig, ont i halsen och täppt i nästan. Är det nu dags att bli förkyld igen?

Tittar på Boston tea party, lärde mig att kvinnliga spermier är bäst på längre distanser medan manliga på korta distanser. Jag köper inte riktigt det där, för då hade vi ju till sist bara haft en storlek. Om man tänker på det på det sättet och då föds det bara ett kön. Det är kanske lite sent för att börja tänka på det. Så jag smiter in i min fantasivärld som jag brukar besöka i sömnen.

over and out

Inga kommentarer: