lördag 27 mars 2010

Dag 83:2

Lördag kväll och jag ligger framför tvn med datorn i knäet. Dagen har spenderats ihop med Sara och Mia och en masssa kul. Vi började på Väla som inte gav så bra utdelning för min del. En ansiktskräm och tuggummi fick följa med hem.

Därefter vandrade vi över till Ikea och fortsatte vårt äventyr.


Jag handlade lite backar till klädförvaring, en ny fönsterlampa, glödlampor och självklart de obligatoriska värmeljusen. Vi tre fyllde vagnen tillsammans. Ganska många lampor inhandlades och toalettinventarier.

Nästa stopp blev City Gross, tanken var att jag skulle köpa b-vitamin och linfröolja till hästarna men när jag såg köerna där så satte jag tillbaka dunkarna och gick därifrån. Inte najs. Champagne Safari hade nån uppvisning i foajen på familia, och jag konstaterade att män utklädda till kvinnor gör det inte för mig. Blev nästan lite skrämd istället. Fast jag vet ju inte vad de håller på med egentligen så jag ska inte dissa dem kanske.

Lindab arena väntade sedan på oss, vi var först i sponsorlogen... Det var första gången, bara han den snälla farbrorn och André Brendheden stod där.
Vinst till Rögle idag och riktigt kul var det att vara på hockey. 5-2 och Växjö fick åka hem en hel del ledsnare.

Kvällen har varit lugn, jag och Sara har suttit och snackat och ätit och tittat på nätet och tittat på tv. Nu är det dags att sova, trött är jag.
Hoppas det inte blir åska i natt också

Inga kommentarer: