tisdag 2 mars 2010

Dag 60

Oh what a night...

Har varit på en liten road trip i kväll med Madde och Sara. Första stoppet var Familia. Där blev det 2,5 liter linfröolja för mig och lite kläder, skor och lite sånt för de andra chicksen. Jag hittade också ett par skor som jag gillade men tyvärr har jag visst för stora fötter...

Sen efter det bar det av till Siba, ryktet om deras Hockeynight hade nått oss och vi var ju tvugna att spana in det. Vi blev inte missnöjda. Jag kom hem med en ny plattång och kort tagna med några Röglespelare. Madde fick agera fotograf när jag och Sara cruisade runt från famn till famn.

och så min favorit så klart :)


Vi skaffade även oss en lagbild, som vi bestämde oss för att ha delad vårdnad på hahahaha
Väla fick ett snabbesök av oss också, inget inhandlades men jag hämtade mina glasögon igen. Hoppas att de blir bra nu, känns lovande än så länge.

Därefter styrde vi forden hemåt, vi hittade galant tack vare Sara Törner som kartläsare och Madde Schumacher bakom ratten.

Tack för en kanonkväll girlz!!
Nu har jag tittat på Cougar town, kan nog bli roligt. Så där lite lagom hjärnbefriande komedi som man inte behöver följa slaviskt.

Dags att sova nu, it's way past my bedtime...










2 kommentarer:

MIA sa...

Wooooow!! Idag vill jag ha DIN autograf, hot IDA!!
*skratt*

Therese sa...

Min var snyggast ;) danke