måndag 29 mars 2010

Dag 85

När jag vaknade I morse så hade jag en riktig obehaglig känsla i kroppen, jag mådde illa. Precis innan jag vaknade drömde jag en dröm som jag inte ville drömma… Det var vissa personer som var med i drömmen som det var lite svårt att prata med i dag på jobbet. Jag gjorde saker med dem i drömmen som jag aldrig, aldrig skulle få för mig att göra i verkligheten… usch fy blä… varför drömmer man sånt? Varför är det inte personer som man skulle kunna tänka sig att göra saker i verkligheten som är med i drömmarna?

Annars har dagen hitintills varit ok, min förkyllning håller fortfarande greppet om min kropp. Sen har jag konstaterat att min högra tumme är på G idag, den skriver snabbare än de andra fingrarna, detta gör att jag får sudda en hel del…

Igår var en sån där dag då inget speciellt hände utan man bara flöt omkring och fixade grejor, tvättade, städade lite, dansade lite, sjöng lite, red lite.
Jag var i och för sig för första gången på Ängelholm Helsingborg Airport, hämtade A där. Han hade varit i norrland och lekt skoterraggare.

Förresten bilden i förra inlägget kommer från Mias blogg: http://memyselfnmia.blogspot.com/
Var inte meningen att bara sno den så, sorry

1 kommentar:

MIA sa...

Det är lugnt Ida,räkningen kommer som ett brev på posten, skratt! Mina bilder är dina bilder =0)