lördag 13 mars 2010

Dag 70

Har varit dålig på att göra inlägg den senaste tiden. Det har varit så mycket som hänt så tiden och orken har inte funnits.

I onsdags gjorde ett omtyckt gäng åter entre i mitt liv, Gossip Girl. Två nya avsnitt avklarades och jag blev så klart sugen på att: 1) åka till New York 2) få långt hår nu! 3) handla kläder

Torsdagskvällen spenderades i Lindab Arena, sista elitseriematchen för denna säsongen. Det blev Luleåvinst i sudden... 3-4 Mr C gjorde mål igen :) Han åkte även ut 2 gånger så han var verkligen het på gröten. Systrarna Abbott var också heta på gröten, men det är de alltid när de är i Ängelholm känns det som.

Idag har jag jobbat länge, packat, fixat och donat, varit hos mams och paps, varit hos grannarna och lekt med As nya leksak, en Iphone. Ska känna lite på den och se vad det blir för modell för mig sen.
Imorgon eller idag är det ju, bär det av på skidsemester, vet inte när jag får åtkomst till internet nästa gång.

Så vi säger bye bye for now! See you later alligator

1 kommentar:

Utopia sa...

Oh my, Gossip Girl är farligt!