tisdag 9 mars 2010

Dag 67

Jag har inte flytt fältet, bara inte varit på humör för att skriva. Tiden har väl inte heller varit på min sida. Helgen passerade som vanligt i full fart, inte en av de bättre helgerna i mannaminne direkt. Det positiva var att Rögle vann med 7-2 mot Frölunda.
Så då var den avklarad.

Har tränat dressyr idag, känns i benen. Är riktigt mör... Chippen var superduktig idag, gubben kan fastän han är 19 år. Han gillar att visa upp sig också.

Tittade på hockey hemma hos S&P, tyvärr åkte Rögle på stryk. Färjestad vann med 5-2. Hann bara se sista perioden. Värt att notera är att Jeremy Colliton har gjort mål i varje match sen förra tisdagen... hahaha jag tar det på mig. Jag spred positiv målkänsla omkring mig där på Siba.
Idag gjorde han 1-1, snyggt var det också.

Snackade mobiler, ska ju byta upp mig men har inte bestämt mig för om det ska bli en Aino eller en Iphone. Har varit anti Iphonen och touchskärmen lite men har svängt lite på senare tid. Eller kanske fallit för grupptrycket?

Nu stänger jag de blå för idag bye bye

Inga kommentarer: