lördag 6 mars 2010

Dag 64

Gårdagens inlägg var egentligen tänkt att handla om soundtrack. Soundtracket till mitt liv för tillfället.

Detta är låtarna som hade spelats om man gjort en film om mig idag, dessa har präglat mig den senaste tiden. Det är inte bara låtar som jag gillar utan som fått en betydelse, ett samband med händelser, som får mig att tänka på vintern 09/10.
Det är låtar som stärker mig, som gör mig glad, som gör mig ledsen, som gör att jag börjar tänka, som gör att jag börjar dansa.


Bang on the piano – Jack McManus
Try sleeping with a broken heart – Alicia Keyes
I gotta a feeling – black eyed peas
(If you’re wondering if I want to) I want you to – Weezer
Halo/Walking on Sunshine – Glee
Bad Things – Jace Everett
New York – Paloma Faith
Who’d have known – Lilly Allen
Just say yes – Snow Patrol
Just can’t get enough – Depeche Mode
I see you baby – Groove Armada
Revelry – Kings of Leon
Your body is a wonderland – john mayer
It’s my own cheating heart that makes me cry – Glasvegas
Possibility – Lykke Li

Fick bli ett inlägg idag istället

Inga kommentarer: