söndag 28 februari 2010

Dag 56

Igår så var det då dags för hockey igen. Det blev en riktigt bra match som till sist blev riktigt spännande. Rögle spelade hockey som aldrig förr och vann i förlängningen med 4-3, det var HV de mötte så det är inte illa pinkat tycker jag.

Därefter stack vi till Malmö för att träffa H&M, vilket vi inte gjort på alltför länge. Hade en jättetrevlig och avslappnad kväll med god mat och dryck och lite OS... Kunde ju inte missa André Myhrers brons. André kommer från samma by som min farfar men vi är inte släkt, inte vad jag vet i alla fall.
Vi snackade och snackade innan vi började styra bilen hemåt. Tack så mycket för en kanonkväll!!
Det var inte så kul att köra hem, jag blev trött ungefär samtidigt som vi gick in i väggen, väggen av dimma. Shit vad det var dimmigt, såg inte 50meter framför sig på vissa ställen... Men men vi kom hem efter ett pitstop där vi fyllde på med vätska.

Idag märktes det att man inte är 20år längre, var för trött för att stanna uppe när jag släpt ut hästarna. Så det blev några timmars trynande till innan operation städning och uppröjning började.
Sen kom As föräldrar hit, de ville titta på lite bilder och sen åt vi indiskt. Smarrigt!
Agneta hade virkat en mössa till mig.




Jag kanske ska be om att få en sån här tröja stickad också...


Har nu betalat räkningar samtidigt som jag tittar på femmilen, gillar inte masstart...
Sen hockeyfinal hos S&P innan det blir bedtime.

Inga kommentarer: