tisdag 2 februari 2010

Dag 30

oj oj oj oj vilket väder!!
Kan inte låta bli att le när jag tittar ut genom fönstret. Tycker det ser helt fantastiskt ut.
Vad jag älskar snö!
Min dressyrträning blev inställd och jag hade planer att rida på åkern men det blev inte så när jag väl kom hem. Blåste lite för mycket, tror inte Chippen hade tyckt det var så kul faktiskt.
Jag satsar vidare mot morgondagen.

Börjar tveka på att det går att cykla i morgon. Har kommit en hel del snö redan och mer ska det bli. Måste ut och mäta sen, tror inte vi haft så här mycket snö på flera år.

Tog med mig kameran ut en liten runda i kväll. Blev inte så många bilder, frös som fasiken om fingrarna efter ett litet tag. Men jag gillar effekten av snöfallet i blixtljuset.
.
Blev inspirerad till ett kort nu när jag tittar över bilderna jag tog, aaahhh varför tänkte jag inte på det tidigare!! Hoppas det fortsätter att snöa så att jag kan slå slag i saken och göra det. Får försöka få upp A i tid i morgon och testa på honom

Det var förresten inte bara jag som tycker det är kul med snö, A gjorde årets första snöängel.


Inga kommentarer: