onsdag 24 februari 2010

Dag 53

Jag vill inte att OS ska sluta....

Killarna skidade hem ett guld idag, supernajs!!!

Har annars varit en sväng på väla idag, har inte varit helt nöjd med mina nya glasögon. Såg lite konstigt så nu ska de försöka fixa till det, sen ska jag visa bild på dem. De är riktigt snygga om jag får säga det själv.

MQ hade fått in en hel del snyggt sen jag var där sist, måste säga att den affären har haft bra form den senaste tiden. De 6 av mina säg 10 senaste inköpta klädesplagg kommer därifrån. Idag blev det en skjorta och en kavaj, skjortan på rea för 149kr det är jag riktigt nöjd med. Kavajen var en svart super snygg sak. A skämde bort mig idag - tack för det televerket :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

du får höra av dig när du är i stan nån gång så kan vi ses på en fika...numera går du under namnet smygarn ;)!! Bra att A skämmer bort dig, shopping uppmuntras!!!!

Ida sa...

hahaha då kanske jag ska införskaffa ett par mockasiner så jag kan leva upp till mitt nya namn.
Jepp det ska jag göra, var en snabbvisit igår.