fredag 5 februari 2010

Dag 33

Igår köpte jag ett par nya mjukisbyxor som jag invigde idag, shit vad sköna. Precis lagom mjuka, med fickor och ganska lufttäta. Precis så som det ska vara.
Inte för att jag är en typisk mjukisbyxbärare så har jag det ibland och ikväll åkte helgstassen på. Mjukisbrax och hoodie, perfekt för en slappekväll.
För det är vad det varit, en slappekväll.
Först rida i snön - det slutar aldrig att vara underbart, sen kvällsmat hos mor och far där vi tittat lite på let's dance (inte riktigt min favorit) och längdskidor från Canmore. Marcus Hellner blev 6:a och Johan Olsson 7:a om jag inte minns fel.

En sak som jag kom att tänka på när jag tittade på skidorna var hur mycket jag vill till Kanada, det har varit en dröm sen jag var 5-6 år.
Idag kablades det ut bilder från Alberta och det såg fantastiskt fint ut. Förhoppningsvis så kommer jag dit en vacker dag.

Nu ligger jag i sängen och tittar på slutet av the Prestige med världens bästa skådis, Christian Bale. Michael Cain och Hugh Jackman är inte så dåliga de heller, men Christian ja vad ska man säga där är ingen som slår honom på fingrarna när det gäller skådespeleri. Inte i min bok i alla fall.

Inga kommentarer: