måndag 1 februari 2010

Dag 29:1

Vill bara tipsa om ett tvprogram ikväll som jag inte tycker ni ska missa. Vetenskapens värld träffar denna mannen ikväll kl 20 på svt2:


Kanske inte min bästa bild men men man behöver ju inte titta på mig.


Han var med och gjorde en av de bästa Michael Jackson hyllningarna, enligt mig
Den hittar ni här http://www.youtube.com/watch?v=icQpn3YrAhI
Han dansar i mitten tillsammans med sina kompisar Lars Elton, Kjetil och tränare Trond

I alla fall i kväll får man följa han och hans kropp hur de reagerar på att åka skidor. Intressant tycker jag. Missa inte!

Nu styrelsemöte

Kanske ska tillägga att han heter Aksel Lund Svindal och är världens bästa skidåkare.

3 kommentarer:

MIA sa...

Fy 17 vilken pangbild!! litta avis faktiskt iallafall =0)

Ida sa...

Har jag missat att visa dig den, trodde jag hade visat den för hela världen vid detta laget... hahaha
Ja det var en av de bästa dagarna det.

Unknown sa...

hahaha gött att se igen hahaha du och dina skidgossar...kan tro att du inte missade det programet om hur hans "kropp" reagerar på träningen... Säg till när det kommer ett sånt om typ Pitt eller någon ;)