måndag 22 februari 2010

Dag 51

Så var det måndag igen... ännu en helg som flugit förbi.

Igår satt man framför OS sändningarna igen, tyvärr ingen svensk framgång. S&P var här och visade bilder från sin semester, såg riktigt najs ut. Blev allt lite sugen på att bada i ett varmt hav igen, men men min tid den kommer. Vi gjorde nått annat somrigt också, grillade kotletter. Riktigt smarrigt.

Idag har man jobbat som vanligt, trodde jag skulle börja gråta när jag cyklade till jobbet. Det snöade, var 8 grader kallt och blåste. Smärtan i mina kinder var nått jag inte är van vid, gjorde riktigt ont. Fick cykla halva vägen innan jag började bli lite varm.

Har varit på årsmöte i kväll, så jag missade sprintkvalen. Har inte gått så bra för killarna men desto bättre för tjejerna.
Jag hade förberett mig mentalt för mötet då vissa rykten surrat de senaste dagarna. Men inget av det syntes när det väl kom till kritan. Jaja vi får hoppas att det kan bli bra ändå.

Tittar på ett samandrag om längdskidmedaljerna från Vancouver, får ståpäls och tårar i ögonvrån var gång jag ser det.
Jag hoppas på ett nytt guld idag!!! Eller Silver!!!! Eller Brons!!!!

Inga kommentarer: