torsdag 25 februari 2010

Dag 54

Tänkte visa några bilder här och nu. Tittar annars på damhockey just nu, bronsmatch. Jag hoppas på medalj. Har avverkat damernas staffet, Charlotte Kalla imponerar. Bra jobbat av de andra också, synd de blir trötta bara...


Så här såg det ut när jag var ute och cyklade i lördags morse. Riktigt winter wonderland, jag var nog den enda som färdades med ett leende på läpparna. Världen är allt vacker ibland!


Det var inte bara jag som blev bortskämd igår, A fick en slips av mig. Lite Chuck Bassig tycker jag - är svag för preppy stilen.


Såhär ser skjortan ut, eller det heter kanske blus för tjejer? 149kr är lagom tycker jag. Blir lätt snål. Fick ingen bra bild på kavajen så den får visas upp vid ett senare tillfälle.

Lekte lite med kameran för någon vecka sedan, har aldrig visat vad jag fick ihop.
Så här blev några av bilderna som jag fick till i alla fall

Nu ska jag lägga mig och läsa min bok, har börjat på Typ 30 av Lisa Jewell, väldigt lättläst och kanske lite förutsägbar. Men ibland kan det vara skönt med lite lätt verklighetsflykt som inte kräver så stor hjärnverksamhet.

Inga kommentarer: