lördag 20 februari 2010

Dag 47 eller egentligen 48

Go Aksel Go Aksel Go Aksel Go Aksel
Go Anna Go Anna Go Anna Go Anna

OS guld till Aksel i Super G!!!!
OS Silver till Anna i skiatlon!!!!

Har inte sett Aksels åk men ska göra det i morgon. Annas såg jag, shit vilken tjej. Helt perfekt åkt av henne. Kalla trillade och blev tillslut 8:a tror jag.
Har varit på liten fest hos kusin för att träffa min andra kusin och hennes pojkvän från Berlin.
Det var trevligt, middag och Wii och sen skidor och snack. Vi spelade pingis på wii, riktigt kul. Jag var inte så kass som jag trodde.

Har hämtat mina nya glasögon idag, känns bra än så länge. Fast styrkan känns lite sådär men det kan vara en vanesak. Vi får la se.

A sappar igenom kanalerna nu innan det är dags att stänga ögonloclen. Såg att de visar Go på någon kanal, tror det var 4:an. En riktigt bra film det. Har du inte sett den så se den!!!

Inga kommentarer: