fredag 26 februari 2010

Dag 55

Så då har man varit med om årets första strömavbrott. För en gång skull var det inte bara Ebbarp city som var mörklagt utan hela Perstorp var svart. För att inte behöva gå och lägga sig kl 20 så pluggade vi in headsetten i mobilerna och lyssnade på skidskyttestaffetten. Det blev en fjärdeplats och lika så blev det för Maria PH i slalomen.

Annars har det varit en ganska seg dag. Tyckte jag var på banan och hade förhoppningar om att komma hem i tid. Men de planerna grusades vid 16-tiden... Till sist slutade det med att jag lämnade kontoret 19:30 när de andra sitter och har det najs på after worken. Det blev ingen after work för mig, åkte hem direkt med huvudvärk och en trött kropp.

Läste slut boken jag började på i förrgår, den var bra även om den var ganska förutsägbar. Men den var svår att slita sig ifrån, jag gillar sådana böcker. Fast jag blir ganska lätt fast i böcker, blir okontaktbar och vill bara läsa och läsa.

Inga kommentarer: