onsdag 10 februari 2010

Dag 38

Så då är ytterliggare en dag snart slut.
Tänker inte gnälla, kan ju inte vara negativ var dag.

Idag åt jag smörgåstårta till kvällsmat, I love smörgåstårta!!!! Riktigt mumsigt

Kom hem sent från jobbet men hann ändå rida båda hästarna, det också riktigt skönt. Kul också, fast de tycker nog det är ganska jobbigt att springa i all snön. Fast hade Happy fått bestämma hade hon sprungit mer, den där hästen är born to run för att citera en vis man.
Jag känner det i benen också, alla som tror att det inte är jobbigt att rida - ni har fel. Men det är en skön känsla, nu när jag varit lite krasslig har det inte blivit så mycket motion.
Inte för att jag är något hälsofreak vanligtvis men rör mig lite mer än vad jag gjort de senaste dagarna. Så nu när man börjat cykla igen och rida så märks det i benen.

Funderar på om jag ska skicka in några matchbilder från i lördags till högrasitt.se...
Ska även ta något kort snart och lägga in här, trist med bara text. Fast har inte så mycket att fotografera om dagarna. Ska försöka bättra det.

over and out

Inga kommentarer: