söndag 31 januari 2010

Dag 28:3

Igår invigde jag min nya Monki tröja, stajlade den med mina svarta paljettajts. Så jäkla snyggt om jag får säga det själv. Tyvärr har jag inget bildbevis, så ni får helt enkelt lita på mig.
Jag var helt klart snyggast på festen, fast de flesta av de andra spelade i en annan division, 50+ ligan.
A's pappa hade 70-års fest, jag debuterade som garderobiär eller vad det heter. Fick dra mitt strå till stacken och hjälpa till så att alla skulle trivas.

Nu är det klart, jag och mitt harem sticker snart till Saalbach för en veckas skidåkning. Eller harem och harem, det blir jag och 4 killar. Jag är där för skidåkningen och det ska bli riktigt najs. After skin ska vara bra där också.

Tittar på "A lot like love" och fick inspiration till ett foto (note to self: porträtt med stjärnhimel som bakgrund) Gillar denna filmen måste jag säga, det är inte världens bästa men man blir lite glad. Ashton Kutscher är väldigt charmig också...

1 kommentar:

MIA sa...

men Ida det finns massor med snö och kullar i skåne, lämna mig inteeeeeeeeeeeeeeee =0)