torsdag 21 januari 2010

Dag 18

FAN OCKSÅ!!!
Ny förlust för Rögle, det började bra sen backade de tillbaks som vanligt och fick ett skitmål emot sig och förlorade.
När ska det vända?
Jag trodde inte att Kennys intåg och Scandellas återkomst skulle vända skutan helt, men hade de inte kunnat få 3 poäng så att de fått lite mer kontakt med de andra lagen... nej så klart inte.
Södertälje vann också, så nu är det ännu större glapp. Jag tänkter inte gå in och recensera spelarna, känner inte att jag är helt opartisk eftersom jag har mina favoriter. Positivt är att de blev i alla fall inte helt överkörda, utan det stod 2-2 tills det var 3 min kvar.
Hopplösheten finns där fortfarande, lika så oron för vad som komma skall.

Denna dagen har annars inte varit nån toppendag, mycket på jobbet som vanligt.
Jag har ont i foten utan att veta varför. Sånt kan vara jobbigt, att det smärtar utan att man kan komma på varför. Har ont mitt på foten, som om jag blivit trampad. Men det borde jag väl kommit ihåg om jag blivit?
Jaja det går förhoppnigsvis över snart.

Nu ska jag ladda batterierna för en ny dag. Imorgon blir det kvällsåkning på Vallåsen, ska bli najs.

Over and out!

Inga kommentarer: