söndag 31 januari 2010

Dag 28:2

Det blev inget Ikea för mig idag, tyckte det var onödigt att ge sig ut på vägarna när man hör hur de varnar på radion om halka och mycket avåkningar.

Så nu ligger jag framför tvn igen, denna gången under täcket, efter att ha varit ute och fixat klart i stallet. Borde jobba lite men kollar på bandy och surfar. Ska snart ut och rida, ska se om jag kan få med mig A ut så han kan ta bild när jag dundrar fram i snön. Kan dock bli svårt då han ligger i andra soffan, under sitt täcke, och sover.

3-1 till Sverige, riktigt bandygodis enligt kommentatorn.

Jag kanske skulle ta fram skridskorna idag och ta mig en tur, är riktigt länge sen nu. Säkert två veckor.
Jag har ju som mål att under 2010 ska jag lära mig att åka bra baklänges och även lägga över baklänges, så då får jag ju träna.


Så här ser väskan ut som jag fick från p3.

1 kommentar:

MIA sa...

Shit vilken fräsig väska!! med ett personligt litet "brev med!!
Du är sååå duktig miss Intro.
se ja tomorrow
/Kramis Mia