söndag 31 januari 2010

Dag 28:1

Söndag förmiddag, sitter framför tvn, damernas super G från St Moritz för tillfället. Dit vill jag åka nån gång.

Har betalat räkningar, kollat runt på nätet, tvättat och har bytat gardiner i köket hitintills idag.

Snart bär det av till Ikea om det blir som jag tänkt. Ska köpa lite förvaring så jag kan städa undan lite kläder i garderoben. Är inte riktigt mogen att skänka/slänga kläderna än, så de får flytta upp på vinden istället. Jag är en riktig ekorre, det har jag fått av min pappa.

Är riktigt vinterväder, -10 snöfall och blåst.

Tycker lite synd om hästarna att behöva vara ute i det. Fast de behöver inte vara ute så länge idag. De ska få komma in i tid och mysa med hö och morötter i värmen.

Fick mitt pris för vinsten i introtävlingen i fredags, en väska och en handskriven lapp från Christel Valsinger.
hmm här skulle det komma in en bild på väskan men får inte ihop det... gör ett nytt försök senare.

Nu ska jag gå ut och mocka och ge hästarna lunchhö. Men först titta på en Lindsey Vonn i rosarutig fartdräkt.

Inga kommentarer: